• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

sparebank1 ostlandet  

sparebank1 ostlandet

   


Hei og velkommen til NordreTrysil.no!

Her finner du nyheter og informasjon fra Nordre Trysil Idrettslag.


siste nytt fra NTI:

streken

Turneringer

ØG-CUP 4.-6. april 2014

 Cup-helga nærmer seg med stormskritt og her kommer litt informasjon:

 Vi blir 13-16 spillere og 3 ledere som drar. Vi setter opp kjøreliste for tur/retur. Bytt med hverandre hvis det ikke passer, men gi oss beskjed om evt endringer. Viktigste er at vi har plasser til alle jentene begge veier. 

Avreise fredag 04.04: kl. 18.00 fra Statoil Trysil.
Hjemreise søndag avhenger av hvordan turneringen går. 
Ned på fredag kjører: Per Egil, Wenche, Amalie og Hanne.
Opp igjen på søndag: Per Egil, Wenche, Camilla, Anna (men det kanskje flere som har tenkt seg dit en tur da..)

Vi skal bo: Hol barnehage 

Måltider:
Bespisning skjer i klubbhuset ved baneanlegget.
Middag fredag kveld, kl. 18.00-21.00 (pølsemiddag)
Frokost      lørdag og søndag kl. 07.30 - 09.30
Lunsj         lørdag og søndag kl. 12.00 - 14.00
Middag lørdag m/pizza. Serveres etter siste kamp på lørdag 
Det er også mulighet for foreldre og andre å kjøpe lunsjpakker der. Prisen er 

Jentene må ha med seg:
* laken/dyne/sovepose/pute
* liggeunderlag el. luftmadrass
* toalettsaker
* håndklær
* strømper (gjerne flere par), drakt, shorts og treningsdressen
* superundertøy, fingervotter, lue/pannebånd (kampene er ute)
* fotballsko
* drikkeflaske

* litt lommepenger

Kampene våre på lørdag: 

http://www.profixio.com/matches/og-cup-2014/l/lag/13034958

 

For søndag – kommer an på hvordan det går lørdag. Følg med på facebooksida vår. Vi oppdaterer der.

 Vi håper og tror på ei flott cup-helg på Hamar :)

Per Egil – Morten  – Wenche

Kjøreliste 2014

 

Kjøreliste sesongen 2014

HVIS OPPSATT TID IKKE PASSER, BYTT MED HVERANDRE

 

Følgende kjører:

Søndag 18.mai kl.15.00
mot Løten 9'er - Løten kunstgress

Mari, Ida, Magdalena & Amalie
(+ 1 trener/laglederbil)
Avreise: ca.12.30 fra Statoil Trysil

Tirsdag 27.mai kl.19:30
mot Elverum - Elverum stadion

Hanne, Emelie, Camilla og Anna
(+ 1 trener/laglederbil)
Avreise: 17.30 fra Statoil Trysil

Onsdag 4.juni kl.19:00
mot Rendalen - Kværnesodden ipl

   Maxitaxi
Avreise: ca.16 fra Statoil Trysil

Tirsdag 17.juni kl.19:00
mot Ådalsbruk 9'er – Ådalsbruk Gras

Mari, Magdalena, Janniche og Hanne
(+ 1 trener/laglederbil)
Avreise: 16:30 fra Statoil Trysil

FERIE

FERIE

  Søndag 24.august kl.13:00

 mot Bruvoll - Korsholen ipl

 Emelie, Anna, Ida og Camilla 

+ 1 lederbil/Per Egil

Avreise: kl.10:15 fra Statoil Trysil

  Tirsdag 9.september kl.18:30

 mot Moelven/Åsmarka - Åsmarka Stadion

 Hanne, Mari, Janniche, Emelie

+ 1 lederbil/Morten

Avreise: kl.10:15 fra Statoil Trysil

 Lørdag 20.september kl.15:00

 mot Skarnes - Skarnes Stadion

Stor buss sammen med 4.div som skal til Bruvoll samme dag.

Avreise: ca.kl.11:45 fra Statoil Trysil

   

Intern info

Intern informasjon:

2014:

 Treningstider etter ferien: utg.pkt. Tirsdag og torsdag 18:30-20:00

Kiosk- og kjørelister for høstsesongen, finner dere under intern informasjon.

Uke 32: treninger

Uke 33: treninger og H-kamp tors.14.8 kl.19:00 og H-kamp søn.17.8 kl.15:00

Uke 34: treninger og B-kamp søn.24.8 kl.13:00

Uke 35: skoletur for 10.kl - treninger for de andre sammen med ??

Uke 36: treninger og B-kamp søn. 7.9

Uke 37: treninger 

Uke 38: treninger og B-kamp 20.9

Uke 39: treninger og - H-kamp søn.28.9

Uke 40 og 41 treninger og sesongens siste kamp Hjemme den 12.10.

 

Noe sosialt må vi vel også finne på ?? :))

 

 

NYTTIG INFORMASJON FOR DALECARLIA CUP 2014

Avreise Statoil med maxitaxi onsdag 2. juli kl.15.00. Da rekker vi middagen som serveres frem til kl.20.00,
Ekstra bil til parg, står klar ved Statoil fra kl.14.30.

Vi skal bo på Tjärnaskolan. (der vi spiste i fjor) 

DELTAGARAVGIFTEN dekker:

Overnatting 4 netter
Helpensjon fra middag 2/7 til lunsj 6/7
Gratis inngang på Leksands Sommarland


Maten serveras
frukost kl 6-10,
lunch kl 11-15
middag kl 16-20
All mat serveres på Sportsfeltet.

UTSTYRSLISTE
Laken/dyne/sovepose/pute
Luftmadrass (bredde maks 90 cm)
Toalettsaker
Håndklær
Fotballsko
Leggbeskyttere
Kampshorts og drakta
Treningsdress
Strømper, minimum tre par
Evt. nylonstrømper
Collegejakke
Drikkeflaske
Fritidsantrekk
Badetøy
Lette sandaler/slippers
Joggesko
Mobiltelefon
Solkrem
Lommepenger (svenske kr)
2 kleshengere med navn
Regnponcho
Legitimasjon (bankkort/pass e.l)

Husk å navne alt dere har med dere av klær og utstyr J

KIOSKER    både på Sportfältet og på skolene.

Fair Play Trophy
Til det jente-/guttelaget som oppfører seg best under turneringen både på og utenfor banen.

All informasjon og spilleskjema finnes på cupen`s hjemmeside. www.dalecarliacup.se. Det kommer oppdateringer fortløpende der nå.Lik Dalecarlia cup på facebook også.

Noen regler:
J F99 spiller 2x30 min
J Alle spillere må kunne legitimere seg, hvis vi blir spurt om det.
J Max 5 overårige pr. lag (dvs. 98`erne våre) – max 2 kan benyttes hver kamp.
J Senest 10 min før kampstart må man være ved banen.
J Hvert lag er ansvarlig for sine supporters opptreden.
J Bortelaget på skifte drakt ved draktlikhet.
J Vi trenger en linjedommer til hver kamp.
J Madrasser – max 90 cm brede, kan være bredere hvis 2 deler
J Alkohol og røyk er forbudt.
J Alt materiell som er på skolene, skal IKKE røres.
J Ikke tillatt å gå med fotballsko inne i gangene.
J Vise hensyn til de andre deltagerne, så trivselen blir bra for alle.
J Holde orden på rommet og i korridorene.
J Bruke søppeldunkene.
J Vi har selv ansvaret for våre verdisaker.
J Vi har ansvaret for at rommet vårt låses.
J Meld fra hvis man er uheldig og ødelegger noe.

 Kamper:
F99 – gr.1:

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

13:50

Bane 3

Kvarnsvedens IK

NTI

Fre 4.7

12:40

Bane 6

NTI

Sala FF

Fre 4.7

17:20

Bane 1

Tynset IF

NTI

Lør 5.7

16:10

Bane 6

NTI

IFK Aspudden-Tellus

Søn 6.7

08:00

Bane 6

IK Vikings FK

NTI

Finale
Søn 6.7

10:20

Domnarvs-vallen

Vinner gr.1

Toer gr.1

Andre lag fra Trysil som er med:
P98 – gr.2

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

08:00

Bane 5

Kvarnsvedens IK

TFK/Nybergsund

Fre 4.7

08:00

Bane 2

TFK/Nybergsund

Dalkurd FF

Lør 5.7

09:10

Bane 6

Vasalunds IF

TFK/Nybergsund

Sluttspill fra søndag kl.11:30

P00 – gr.2

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

09:10

Bane 2

Västerås

TFK

Tors 3.7

15:00

Bane 5

TFK

Procyon BK

Fre 4.7

19:40

Bane 5

Kvarnsvedens

TFK

Lør 5.7

13:50

Bane 6

TFK

Falu FK

Sluttspill fra lørdag kl.19:40

 P01 – gr.2

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

12:40

Bane 4

BP 1:4 svart

TFK

Fre 3.7

11:30

Bane 1

TFK

Essviks AIF

Fre 4.7

18:30

Bane 3

TFK

Morgongåva SK

Lør 5.7

09:10

Bane 2

Bullermyrens IK

Falu FK

Lør 5.7

18:30

Bane 4

TFK

Stora Tuna

Sluttspill fra søndag kl.10:20

 P03 – gr.1

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

14:40

Bane 10

TFK

Dalkurd FF

Fre 4.7

14:40

Bane 10

Stallarholmens SK

TFK

Fre 4.7

19:40

Bane 10

Islingby

TFK

Lør 5.7

15:30

Bane 9

TFK

Morgongåva SK

Lør 5.7

18:50

Bane 10

IK Brage

TFK

Søn 6.7

11:20

Bane 9

TFK

Islingby IK

P05 – gr.1

Dato

Kl.

Hvor

Bortelag

Hjemmelag

Tors 3.7

08:00

Bane 7

IF Tunabro

TFK

Fre 4.7

15:20

Bane 7

TFK

Dalkurd

Fre 4.7

18:40

Bane 7

Samuelsdals IF

TFK

Lør 5.7

11:20

Bane 7

TFK

IK Brage 1

Lør 5.7

16:00

Bane 7

TFK

Slätta SK

Lør 6.7

18:40

Bane 7

Kvarnsvedens IK

TFK


Dalecarlia Cup 2.-6.juli 2014.

 Vi må vite hvem som blir med på denne cup'n. Meld dere på innen 25.mai på Facebooksida vår. Cup'n er for J16-spillerne og spillere født i 1998 som vil være med oss.

 Hver deltager må betale 1500,- innen 1.juni til kontonr. 1822 36 30673

 Dette dekker: Helpension, d.v.s. logi 2/7 – 6/7 i skolsal på luftmadrass, i sovsäck etc som deltagarna har med sig själva.

Helpension fr.o.m. middag 2/7 t.o.m. lunch 6/7.
I tillegg har vi da noen kroner til frukt, mer brødmat, en felles pizzakveld og drivstoff til minibussen vi har leid.

 Mer informasjon kommer etterhvert.

 Cup'ns nettside:  http://www.dalecarliacup.com/?lang=sv

 

 

 

 

Jentekamper 2014

JENTE-OG DAMEFOTBALLEN I NORDRE ARRANGERER BASAR I SAMFUNNSHUSET I JORDET 27.APRIL 2014.

Samme dag er det middagssalg der, noe Idrettslaget er ansvarlige for, så da slipper vi unna alt som har med servering å gjøre.

Vi satser på å starte salg av årer ca. kl.15.45, slik at vi kan begynne trekkingen ca. kl. 16.00. Det blir enåretrekning først, deretter trekkes det på basarbøkene.

Alle spillere, både jenter og damer, må bidra med 2 gevinster hver. Dette skal være skikkelige ting, og som en pekepinn kan vi si at hver gevinst skal ha en verdi på minst 75 kr.

NB! Det er også flott hvis noen i tillegg kan få sponset gevinster fra butikker eller andre bedrifter – kanskje dere kjenner noen som jobber aktuelle steder – slik at vi får enda flere gevinster.

Alle gevinstene leveres til basarkomiteensenest 11.april.

Alle spillere skal også selge en halvloddbok hver, 1000 lodd i hver bok, og hver spiller får maks 2 ukepå å selge sin halvdel. Det blir navn på bøkene slik at dere vet hvem dere skal gi boka til, og førstemann får boka på trening uke 11-12. Denne leverer da til nestemann. Salget bør være ferdig omtrent til påske, og alle bøkene leveres til basarkomiteensenest onsdag23.april.

Dette er ett av våre viktige inntektsbringende tiltak, og alle må derfor gjøre sin del av jobben for at dette skal gi mest mulig penger i kassen – TUSEN TAKK!

Vennlig hilsen årets basarkomite

Inger Helen Eng 95139556

Marielle Heien41695427

        Marianne Lund95870901

 

 

Hvis man ikke kan komme på trening, skal man melde fra om det. Send en sms til Per Egil – 99 47 46 00 eller Morten 94 87 24 43
 
All informasjon vedrørende fotballen blir lagt ut på klubbens nettside, så følg med på www.nordretrysil.no.
Den som er på facebook kan bli medlem i gruppa J16 Nordre-Trysil
 
Litt om økonomi:
Alle må betale medlemsavgift til Nordre Trysil Idrettslag innen fastsatt frist på kr 600,- pr spiller/ evt kr 1000,- pr familie. Giro blir utdelt. Dette er spillerens forsikring og må være betalt for å få lov til å spille kamper.
Alle må betale treningsavgift på kroner 3000,- til klubben innen fastsatt frist. Avgifta kan deles i to.

Dugnadsansvarlig:

Hvert lag i jente-/damesatsingen skal ha en dugnadsansvarlig. Denne personen velges blant foreldrene. Denne personen samarbeider med de andre dugnadsansvarlige for dugnader disse lagene har ansvaret for/deltar i; basar, Trysilrypa + evt. andre dugnader. For J16 er ?????? dugnadsansvarlig.

 

Spillere

spillere2

Sesongen 2014:
Jenter f.1998
Kristin Bakken
Emelie Løvlund Vestling

Jenter f.1999
Ida Eng Hansen
Karine Heien
Eline Heien
Amalie Stengrundet Kjeldstad
Annika Holdbak
Hanne Lunde
Mari Hildrum
Marte Heggeriset Ås
Camilla Nordgård 
Janniche Enger
Magdalena Adolfsson Brenden

Jenter f.2000
Anna Valdal

 

Kioskliste 2014

Kioskliste sesongen 2014

Her kan det bli endringer, så følg med på nettsida.

Informasjon

Kioskinstruksen, den henger i kiosken

HVIS OPPSATT TID IKKE PASSER, BYTT MED HVERANDRE

Kioskpersonale

Møter en time før kamp

Avtal hvem som tar med kake og hvem som tar med vaffelrøre. Det går mest vafler, så det går greit om begge tar med vaffelrøre.

onsdag 7.mai           

Kl.19:00 mot Rendalen

Anna og Camilla

onsdag 14.mai        

kl.19.30 mot Elverum


Hanne og Emelie

Torsdag 22.mai

kl.19:30 mot Ådalsbruk


Janniche og Ida

Torsdag 12.juni               
kl.19.00 mot Løten


Magdalena og Mari

FERIE

FERIE

 Torsdag 14.august

 kl.19:00 mot Ridabu

Amalie og Camilla

 Søndag 17.august

 kl.15:00 mot Eidskog

                        Hanne og Ida

  Søndag 12.oktober

 kl.16:00 mot Br.dal

                        Mari og Emelie

 

 Tirsdag 30.september

 Kl.18:30 mot Storhamar

                      Magdalena og Anna

Statistikker

Statistikker kommer

Lagledere \ trenere

Sesongen 2014:
Hovedtrener:  Per Egil Heien, tlf 99 47 46 00, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Hjelpetrener: Morten Ås, tlf 94 87 24 43, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Lagleder: Wenche K Holdbak, tlf 91 10 93 43, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Lagleder:


grasrot2