Cup-helga nærmer seg med stormskritt og her kommer litt informasjon:
Vi blir 13-16 spillere og 3 ledere som drar. Vi setter opp kjøreliste for tur/retur. Bytt med hverandre hvis det ikke passer, men gi oss beskjed om evt endringer. Viktigste er at vi har plasser til alle jentene begge veier.
Avreise fredag 04.04: kl. 18.00 fra Statoil Trysil. Hjemreise søndag avhenger av hvordan turneringen går. Ned på fredag kjører: Per Egil, Wenche, Amalie og Hanne. Opp igjen på søndag: Per Egil, Wenche, Camilla, Anna (men det kanskje flere som har tenkt seg dit en tur da..)
Vi skal bo: Hol barnehage
Måltider: Bespisning skjer i klubbhuset ved baneanlegget. Middag fredag kveld, kl. 18.00-21.00 (pølsemiddag) Frokost lørdag og søndag kl. 07.30 - 09.30 Lunsj lørdag og søndag kl. 12.00 - 14.00 Middag lørdag m/pizza. Serveres etter siste kamp på lørdag Det er også mulighet for foreldre og andre å kjøpe lunsjpakker der. Prisen er
Jentene må ha med seg: * laken/dyne/sovepose/pute * liggeunderlag el. luftmadrass * toalettsaker * håndklær * strømper (gjerne flere par), drakt, shorts og treningsdressen * superundertøy, fingervotter, lue/pannebånd (kampene er ute) * fotballsko * drikkeflaske
Treningstider etter ferien: utg.pkt. Tirsdag og torsdag 18:30-20:00
Kiosk- og kjørelister for høstsesongen, finner dere under intern informasjon.
Uke 32: treninger
Uke 33: treninger og H-kamp tors.14.8 kl.19:00 og H-kamp søn.17.8 kl.15:00
Uke 34: treninger og B-kamp søn.24.8 kl.13:00
Uke 35: skoletur for 10.kl - treninger for de andre sammen med ??
Uke 36: treninger og B-kamp søn. 7.9
Uke 37: treninger
Uke 38: treninger og B-kamp 20.9
Uke 39: treninger og - H-kamp søn.28.9
Uke 40 og 41 treninger og sesongens siste kamp Hjemme den 12.10.
Noe sosialt må vi vel også finne på ?? :))
NYTTIG INFORMASJON FOR DALECARLIA CUP 2014
Avreise Statoil med maxitaxi onsdag 2. juli kl.15.00. Da rekker vi middagen som serveres frem til kl.20.00, Ekstra bil til parg, står klar ved Statoil fra kl.14.30. Vi skal bo på Tjärnaskolan. (der vi spiste i fjor)
DELTAGARAVGIFTEN dekker:
Overnatting 4 netter Helpensjon fra middag 2/7 til lunsj 6/7 Gratis inngang på Leksands Sommarland Maten serveras frukost kl 6-10, lunch kl 11-15 middag kl 16-20 All mat serveres på Sportsfeltet.
UTSTYRSLISTE Laken/dyne/sovepose/pute Luftmadrass (bredde maks 90 cm) Toalettsaker Håndklær Fotballsko Leggbeskyttere Kampshorts og drakta Treningsdress Strømper, minimum tre par Evt. nylonstrømper Collegejakke Drikkeflaske Fritidsantrekk Badetøy Lette sandaler/slippers Joggesko Mobiltelefon Solkrem Lommepenger (svenske kr) 2 kleshengere med navn Regnponcho Legitimasjon (bankkort/pass e.l)
Husk å navne alt dere har med dere av klær og utstyr J
KIOSKERbåde på Sportfältet og på skolene.
Fair Play Trophy Til det jente-/guttelaget som oppfører seg best under turneringen både på og utenfor banen.
All informasjon og spilleskjema finnes på cupen`s hjemmeside. www.dalecarliacup.se. Det kommer oppdateringer fortløpende der nå.Lik Dalecarlia cup på facebook også.
Noen regler: J F99 spiller 2x30 min J Alle spillere må kunne legitimere seg, hvis vi blir spurt om det. J Max 5 overårige pr. lag (dvs. 98`erne våre) – max 2 kan benyttes hver kamp. J Senest 10 min før kampstart må man være ved banen. J Hvert lag er ansvarlig for sine supporters opptreden. J Bortelaget på skifte drakt ved draktlikhet. J Vi trenger en linjedommer til hver kamp. J Madrasser – max 90 cm brede, kan være bredere hvis 2 deler J Alkohol og røyk er forbudt. J Alt materiell som er på skolene, skal IKKE røres. J Ikke tillatt å gå med fotballsko inne i gangene. J Vise hensyn til de andre deltagerne, så trivselen blir bra for alle. J Holde orden på rommet og i korridorene. J Bruke søppeldunkene. J Vi har selv ansvaret for våre verdisaker. J Vi har ansvaret for at rommet vårt låses. J Meld fra hvis man er uheldig og ødelegger noe.
Kamper: F99 – gr.1:
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
13:50
Bane 3
Kvarnsvedens IK
NTI
Fre 4.7
12:40
Bane 6
NTI
Sala FF
Fre 4.7
17:20
Bane 1
Tynset IF
NTI
Lør 5.7
16:10
Bane 6
NTI
IFK Aspudden-Tellus
Søn 6.7
08:00
Bane 6
IK Vikings FK
NTI
Finale Søn 6.7
10:20
Domnarvs-vallen
Vinner gr.1
Toer gr.1
Andre lag fra Trysil som er med: P98 – gr.2
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
08:00
Bane 5
Kvarnsvedens IK
TFK/Nybergsund
Fre 4.7
08:00
Bane 2
TFK/Nybergsund
Dalkurd FF
Lør 5.7
09:10
Bane 6
Vasalunds IF
TFK/Nybergsund
Sluttspill fra søndag kl.11:30
P00 – gr.2
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
09:10
Bane 2
Västerås
TFK
Tors 3.7
15:00
Bane 5
TFK
Procyon BK
Fre 4.7
19:40
Bane 5
Kvarnsvedens
TFK
Lør 5.7
13:50
Bane 6
TFK
Falu FK
Sluttspill fra lørdag kl.19:40
P01 – gr.2
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
12:40
Bane 4
BP 1:4 svart
TFK
Fre 3.7
11:30
Bane 1
TFK
Essviks AIF
Fre 4.7
18:30
Bane 3
TFK
Morgongåva SK
Lør 5.7
09:10
Bane 2
Bullermyrens IK
Falu FK
Lør 5.7
18:30
Bane 4
TFK
Stora Tuna
Sluttspill fra søndag kl.10:20
P03 – gr.1
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
14:40
Bane 10
TFK
Dalkurd FF
Fre 4.7
14:40
Bane 10
Stallarholmens SK
TFK
Fre 4.7
19:40
Bane 10
Islingby
TFK
Lør 5.7
15:30
Bane 9
TFK
Morgongåva SK
Lør 5.7
18:50
Bane 10
IK Brage
TFK
Søn 6.7
11:20
Bane 9
TFK
Islingby IK
P05 – gr.1
Dato
Kl.
Hvor
Bortelag
Hjemmelag
Tors 3.7
08:00
Bane 7
IF Tunabro
TFK
Fre 4.7
15:20
Bane 7
TFK
Dalkurd
Fre 4.7
18:40
Bane 7
Samuelsdals IF
TFK
Lør 5.7
11:20
Bane 7
TFK
IK Brage 1
Lør 5.7
16:00
Bane 7
TFK
Slätta SK
Lør 6.7
18:40
Bane 7
Kvarnsvedens IK
TFK
Dalecarlia Cup 2.-6.juli 2014.
Vi må vite hvem som blir med på denne cup'n. Meld dere på innen 25.mai på Facebooksida vår. Cup'n er for J16-spillerne og spillere født i 1998 som vil være med oss.
Hver deltager må betale 1500,- innen 1.juni til kontonr. 1822 36 30673
Dette dekker: Helpension, d.v.s. logi 2/7 – 6/7 i skolsal på luftmadrass, i sovsäck etc som deltagarna har med sig själva.
Helpension fr.o.m. middag 2/7 t.o.m. lunch 6/7.
I tillegg har vi da noen kroner til frukt, mer brødmat, en felles pizzakveld og drivstoff til minibussen vi har leid.
JENTE-OG DAMEFOTBALLEN I NORDRE ARRANGERER BASAR I SAMFUNNSHUSET I JORDET 27.APRIL 2014.
Samme dag er det middagssalg der, noe Idrettslaget er ansvarlige for, så da slipper vi unna alt som har med servering å gjøre.
Vi satser på å starte salg av årer ca. kl.15.45, slik at vi kan begynne trekkingen ca. kl. 16.00. Det blir enåretrekning først, deretter trekkes det på basarbøkene.
Alle spillere, både jenter og damer, må bidra med 2 gevinster hver. Dette skal være skikkelige ting, og som en pekepinn kan vi si at hver gevinst skal ha en verdi på minst 75 kr.
NB! Det er også flott hvis noen i tillegg kan få sponset gevinster fra butikker eller andre bedrifter – kanskje dere kjenner noen som jobber aktuelle steder – slik at vi får enda flere gevinster.
Alle gevinstene leveres til basarkomiteensenest 11.april.
Alle spillere skal også selge en halvloddbok hver, 1000 lodd i hver bok, og hver spiller får maks 2 uker på å selge sin halvdel. Det blir navn på bøkene slik at dere vet hvem dere skal gi boka til, og førstemann får boka på trening uke 11-12. Denne leverer da til nestemann. Salget bør være ferdig omtrent til påske, og alle bøkene leveres til basarkomiteensenest onsdag23.april.
Dette er ett av våre viktige inntektsbringende tiltak, og alle må derfor gjøre sin del av jobben for at dette skal gi mest mulig penger i kassen – TUSEN TAKK!
Hvis man ikke kan komme på trening, skal man melde fra om det. Send en sms til Per Egil – 99 47 46 00 eller Morten 94 87 24 43
All informasjon vedrørende fotballen blir lagt ut på klubbens nettside, så følg med på www.nordretrysil.no.
Den som er på facebook kan bli medlem i gruppa J16 Nordre-Trysil
Litt om økonomi:
Alle må betale medlemsavgift til Nordre Trysil Idrettslag innen fastsatt frist på kr 600,- pr spiller/ evt kr 1000,- pr familie. Giro blir utdelt. Dette er spillerens forsikring og må være betalt for å få lov til å spille kamper.
Alle må betale treningsavgift på kroner 3000,- til klubben innen fastsatt frist. Avgifta kan deles i to.
Dugnadsansvarlig:
Hvert lag i jente-/damesatsingen skal ha en dugnadsansvarlig. Denne personen velges blant foreldrene. Denne personen samarbeider med de andre dugnadsansvarlige for dugnader disse lagene har ansvaret for/deltar i; basar, Trysilrypa + evt. andre dugnader. For J16 er ?????? dugnadsansvarlig.
Jenter f.1999 Ida Eng Hansen Karine HeienEline HeienAmalie Stengrundet KjeldstadAnnika HoldbakHanne Lunde Mari Hildrum Marte Heggeriset Ås Camilla Nordgård Janniche Enger Magdalena Adolfsson Brenden
Sesongen 2014: Hovedtrener: Per Egil Heien, tlf 99 47 46 00, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Hjelpetrener: Morten Ås, tlf 94 87 24 43, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Lagleder: Wenche K Holdbak, tlf 91 10 93 43, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Lagleder: